ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

(Α) ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα la-beaute.gr αποστέλλει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα μέσω των εταιρειών ταχυμεταφορών FIS COURIER, ACS και ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ.

Όλα μας τα προϊόντα είναι πακεταρισμένα έτσι ώστε να μεταφέρονται χωρίς προβλήματα, ενώ οι συσκευασίες ελέγχονται πριν την αποστολή τους για την άριστη κατάστασή τους. Η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ευθύνη του πελάτη.

Τιμές & Τύπος πώλησης

Σε όλες τις τιμές που αναγράφονται στο site μας περιλαμβάνεται ΦΠΑ (24%). Το e-shop μας δεν εξυπηρετεί παραγγελίες χονδρικής. Για παραγγελίες λιανικής στις οποίες οι ποσότητες κατ’ είδος υπερβαίνουν τα 10 σε αριθμό, θα πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα πωλήσεων για την ορθή διεκπεραίωσή τους.

Έξοδα μεταφοράς

Τα έξοδα αποστολής έχουν οριστεί στα 2,00€ για όλη την Ελλάδα και τα έξοδα αντικαταβολής στα 2,50€ (Συνολικό κόστος αποστολής + αντικαταβολής : 4,50€)

Για αγορές που ξεπερνούν τα 60,00€ ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα της αντικαταβολής (2,50€), χωρίς να καταβάλει τα έξοδα αποστολής (2,00€)

Για αγορές που πραγματοποιούνται μέσω τραπεζικής κατάθεσης, πιστωτικής κάρτας ή paypal τα έξοδα αντικαταβολής δεν χρεώνονται και ο πελάτης καταβάλει μόνο τα έξοδα αποστολής (2,00€)

Διάθεση προϊόντων & χρόνος παράδοσης

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο site του καταστήματός μας είναι κατά πλειονότητα ετοιμοπαράδοτα. Για προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε παραγγελία αλλά δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα ενημερωθείτε άμεσα από το ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ σχετικά με την εκτιμώμενη ημερομηνία διάθεσης τους.

Για την παραλαβή από το κατάστημα η παραγγελία παραμένει ενεργή προς παράδοση για μία εβδομάδα, ενώ μετά αυτομάτως ακυρώνεται.

Οι αποστολές με courier εντός Αττικής ολοκληρώνονται εντός 1-4 εργάσιμων ημερών, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα εντός 3-7 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση γενικών απεργιών ή ακραίων καιρικών συνθηκών μπορεί κατ εξαίρεση να υπάρξει επιπρόσθετη χρονική καθυστέρηση στις παραδόσεις.

Στην περίπτωση που μια παραγγελία για συγκεκριμένους λόγους δε μπορεί να επιτευχθεί, το la-beaute.gr θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να διευκρινίσει αν ο πελάτης επιθυμεί την ολοκλήρωση της ή όχι.

Για αποστολές την επόμενη μέρα της παραγγελίας ισχύουν άλλες χρεώσεις και η αποστολή γίνεται αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με τον πελάτη. Τα Σαββατοκύριακα δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις.

Τα εμπορεύματα από τη στιγμή που θα φτάσουν στον τελικό τους προορισμό και ο πελάτης δεν παρουσιαστεί για την παραλαβή τους , παραμένουν για 7 μέρες στο τοπικό κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών και κατόπιν επιστρέφουν πίσω στις αποθήκες μας ως απαράδοτα.




Πολιτική επιστροφών/αλλαγών/ακυρώσεων/υπαναχωρήσεων & αντικατάστασης προϊόντων

1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος του καταστήματος δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με μία εκ των μεταφορικών μας εταιρειών. Θα πρέπει επίσης να μας στείλετε ένα σχετικό αίτημα επιστροφής στο mail του καταστήματός μας : sales@la-beaute.gr

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με το αίτημά σας. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (courier) και μόνο κατόπιν έγκρισης του καταστήματος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος του καταστήματος το La Beaute by Andriana Prinou δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά του έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το κατάστημά μας το παραλαμβάνει εντός 1-5 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω των μεταφορικών μας εταιρειών. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή και τηλεφωνικώς για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από το κατάστημα, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο αίτημα επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Κατάστημα La Beaute by Andriana Prinou
Γρηγορίου Αυξεντίου 53
15771 Άνω Ιλίσια
Τηλ. 2121058055

Το La Beaute by Andriana Prinou θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση sales@la-beaute.gr



1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ΑΛΛΑΓΗ

Το κατάστημα υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • 1.2.1 Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.

  • 1.2.2 Να προβεί στην αλλαγή του στην έδρα του καταστήματός μας, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο αίτημα επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

1.3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  • 1.3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια, αυτοκόλλητα σφράγισης κτλ ).

  • 1.3.2 Το προϊόν να συνοδεύεται και από το σχετικό αίτημα επιστροφής.

  • 1.3.3 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

1.4 ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

  • 1.4.1 Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.

  • 1.4.2 Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του καταστήματός μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από το κατάστημα.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, το κατάστημα οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί  την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος. 

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να σας ενημερώσει για το συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα στο οποίο θα γίνει η επιστροφή.

1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.




(Β)ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Οι αποστολές εμπορευμάτων προς Κύπρο πραγματοποιούνται αποκλειστικά με την εταιρεία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. Αποκλείονται όλα τα προϊόντα των εταιρειών GOLDEN ROSE και COSMELIA, τα οποία δεν αποστέλλουμε στην Κυπριακή αγορά , εξαιτίας συγκεκριμένων νομικών δεσμευτικών όρων που έχουν συναφθεί με τις συγκεκριμένες εταιρείες και του καταστήματος La Beaute by Andriana Prinou.

Τιμές & Τύπος πώλησης

Σε όλες τις τιμές που αναγράφονται στο site μας περιλαμβάνεται ΦΠΑ (24%). Το e-shop μας δεν εξυπηρετεί παραγγελίες χονδρικής. Για παραγγελίες λιανικής στις οποίες οι ποσότητες κατ’ είδος υπερβαίνουν τα 10 σε αριθμό, θα πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα πωλήσεων για την ορθή διεκπεραίωσή τους.

Έξοδα μεταφοράς

Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο έχουν οριστεί στα 15€ μέχρι το βάρος των 2 κιλών. Για κάθε επιπρόσθετο κιλό η χρέωση ανέρχεται στα 4,50€. Το κατάστημα πριν την αποστολή του εμπορεύματος ζυγίζει τη συσκευασία της παραγγελίας και ενημερώνει με mail τον υποψήφιο παραλήπτη για το συνολικό κόστος των εξόδων αποστολής.

Διάθεση προϊόντων & χρόνος παράδοσης

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο site του καταστήματός μας είναι κατά πλειονότητα ετοιμοπαράδοτα. Για προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε παραγγελία αλλά δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα ενημερωθείτε άμεσα από το ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ σχετικά με την εκτιμώμενη ημερομηνία διάθεσης τους.

Η αποστολή των προϊόντων ολοκληρώνεται εντός 5 ημερών από την ημέρα που θα φανεί η παραγγελία ενεργή.

Σε περίπτωση γενικών απεργιών ή ακραίων καιρικών συνθηκών μπορεί κατ εξαίρεση να υπάρξει επιπρόσθετη χρονική καθυστέρηση στις παραδόσεις.

Στην περίπτωση που μια παραγγελία για συγκεκριμένους λόγους δε μπορεί να επιτευχθεί, το la-beaute.gr θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να διευκρινίσει αν ο πελάτης επιθυμεί την ολοκλήρωση της ή όχι.

Τρόποι πληρωμής παραγγελιών

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής μόνο για Κύπρο είναι: α) με χρήση πιστωτικής κάρτας* , β) με τραπεζική κατάθεση* ή γ) μέσω paypal*

*(οι όροι τους αναφέρονται αναλυτικά στην ενότητα <<ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ>>)

Πολιτική επιστροφών/αλλαγών/ακυρώσεων/υπαναχωρήσεων & αντικατάστασης προϊόντων

Ισχύουν οι ίδιοι ακριβώς όροι με αυτούς για την Ελλάδα